דיקור סיני לאורטופדיה וכאב

פסיכותרפיה מסוג אחר

דיקור סיני הוא אחד הטיפולים היעילים שיש בתחום האורטופדיה. הוא מטפל במגוון רחב של בעיות, החל משרירים תפוסים, דרך דלקות ועד פריצות דיסק וכאבי ראש.

שאת מגיעה אלי לטיפול בבעית אורטופדיה או כאב, חשוב לי קודם כל לשמוע אותך – איך זה מרגיש לך? מה כואב? האם יש נקודה מסוימת או שזה כאב עמום? האם יש הגבלה בתנועה או הקרנה של כאב? איך הכאב התחיל? בעקבות תאונה? נפילה? חבלה? פעילות מסוימת או תנועה לא נכונה?

מלבד דיקור סיני יש לי עוד שני כלים שאני משלבת (לפי הצעה שלי ובחירה שלך) והם עיסוי וכוסות רוח.

אני מאמינה שצריך לטפל בכאב מכמה זוויות, אין כלי אחד נכון שמתאים לכולן ולכל בעיה ובכלל, לכל כלי טיפולי יש את היתרונות שלו. לכן חשוב לי להציע לך מגוון דרכים לטפל בכאב שלך.

אחרי תשאול קצר אנחנו בונות את הטיפול שלך יחד. אני מציעה לך על פי הידע והניסיון שלי מה לשלב ואיך, את יכולה להחליט יחד איתי מה מתאים לך, מה פחות, אם את הולכת איתי עד הסוף או שיש משהו שאת מעדיפה להוריד (למשל לא כולן רוצות כוסות רוח וזה ממש בסדר). כך בעצם אנחנו בונות עבורך את הטיפול הכי מדויק ונכון לך.

אחרי שהחלטנו איך לטפל והסברתי לך מההתחלה עד הסוף איך זה הולך להראות, אנחנו מתחילות לטפל. מכאן, לפי הדיווח שלך, הטיפול מתפתח ומדייק את עצמו מפעם לפעם עד שאת מגיעה למצב שבו הכאב נשכח.

המטרה בטיפול היא לעשות דרך, להחזיר את הגוף למסלול התקין וללא כאב. שתחזרי לחיות באיכות החיים אליה את רגילה, בגוף משוחרר, אנרגטי וחזק.

מגיע לך,