טיפולים רגשיים לחרדה

פסיכותרפיה מסוג אחר

שאנחנו מדברים על טיפולים רגשיים לחרדה, אנחנו מדברים בעצם על כל המגוון. בין אם זה מתח תמידי, חרדה שמטופלת בכדורים, חרדה חדשה או ישנה שהופיעה פתאום שוב, את הטיפול בחרדה אני מתאימה לכל אחת באופן אישי.

חרדה משפיעה לא רק על המצב הנפשי אלא גם הפיזי. את החרדה הרבה פעמים ניתן לראות ולהרגיש על הגוף בצורה של שכמות וצוואר תפוסים, כאבי ראש, סחרחורות, כאבי בטן או בעיות עיכול, בעיות שינה ועוד מגוון תופעות שמשתנות ממטופלת למטופלת.

כמטפלת גוף-נפש חשוב לי לתת מענה לכל הצדדים שבך, פיזי ורגשי. יש לי את הכלים לטיפול בשיחה וגם את הכלים לטפל בחרדה והמתח דרך הגוף.

המטרה בטיפול היא להוריד את רמת החרדה והמתח, להכניס שלווה ורוגע לגוף, להרים את האנרגיה ולתת לך כלים להתמודדות ביום-יום.

השיחה היא קולחת, אנחנו חושבות יחד, מעלות תהיות, רעיונות, מחשבות ורגשות, את מוזמנת להביא לחדר כל נושא שתרצי לדבר עליו, בלי לחשוש משיפוטיות ולקבל הקשבה והכלה.

מבחינת הגוף, הכלי העיקרי איתו אני עובדת הוא דיקור סיני שמאזן את הנפש, מוריד מתחים ומעלה אנרגיה. עם הרצון שלך, הידע שלי והתפתחות התהליך שלנו יחד, נוכל להוסיף גם הילינג, עיסוי או דמיון מודרך.

אני מאוד מאמינה בשילוב כלים, כל כלי טיפולי נותן את המענה שלו ומטפל בחרדה מזווית אחרת.

הטיפולים שלי הם דינאמיים ומשתנים בהתאם אלייך. אם תעדיפי לעבוד רק על גוף או תרצי רק לשבת ולדבר זה גם בסדר, אני כאן עבורך והטיפול הוא שלך.

בנוסף, הליווי שלי הוא גם מחוץ לחדר, ברגעי האמת ביום-יום שלך. אני זמינה למטופלות שלי בוואטסאפ וגם בשיחות טלפון במידת הצורך.

אני מזמינה אותך לקליניקה לטיפול שהוא גם וגם,
גוף-נפש קלאסי אני קוראת לו.

מגיע לך לחיות בגוף משוחרר ולב פתוח,
שלך,