וסת, פריון והריון

פסיכותרפיה מסוג אחר

וסת, פריון והריון – בדיקור סיני יש טיפול לכל שלב ולכל אחת.

החל מחוסר וסת, כאבי מחזור, שחלות פוליציסטיות, דרך חוסר איזון הורמונלי, תמיכה בטיפולי פוריות (IVF) ועד טיפול בבחילות בשליש הראשון להריון וזירוז לידה, שאת מגיעה אלי את מקבלת טיפול בדיוק למה שאת צריכה ומעבר.

אנחנו הנשים, מורכבות ועוצמתיות וזו הסיבה שמגיע לנו גם טיפול כזה. כל אחת מאיתנו שונה מהשניה ואצל כל אחת הגוף מגיב אחרת לסערת ההורמונים ששוטפת אותנו פעם בחודש.

שאת מגיעה אלי לטיפול בוסת, איזון הורמונלי, שחלות פוליציסטיות או במטרה להיכנס להריון את יכולה להגיע עם אבחנה מרופא או בלי, אנחנו נשב קודם כל לדבר, אני רוצה להכיר אותך ולדעת כל פרט בקשר לוסת שלך – האם היא סדירה? האם יש תופעות מקדימות? איך נראה המחזור? האם יש תופעות שקורות דווקא שהוא מגיע? איך מצב הרוח שלך?

כל אלו נותנים לי תמונה כוללת בעזרתה אני בונה לך טיפול במיוחד עבורך, טיפול מקיף שמטפל בבעיה איתה הגעת ומעבר, באיזון הגוף והנפש.

אם את נמצאת בטיפולי פוריות ורוצה לתת להם סיכוי גדול יותר, בדיקור סיני יש פרוטוקול ברור לטיפול. בשלב ההזרקות אנחנו נתמוך בתהליך הכנת הרחם והדם לקליטת העובר ונדאג גם להוריד את המתח ואת תופעות הלוואי של הזרקת ההורמונים. ביום של החזרת העוברים אנחנו נמצאות בקשר כדי שתוכלי להגיע בסמוך להחזרה לטיפול אחרון בסדרה שבו אנחנו בעצם עוזרים לעובר להשתרש ברחם ולהתחיל הריון בריא ותקין.

גם בהריון יש לדיקור הסיני מה להציע, אחד הטיפולים הפופולריים בקליניקה הוא טיפול לבחילות בשליש הראשון של ההריון. טיפול מאוד רגיש ויעיל למי שסובלת מכך.

בנוסף אני עושה גם טיפול דיקור ונקודות לחיצה לזירוז לידה.

כמו שאת מבינה דיקור סיני הוא רחב ומדוייק, יש בו טיפול לכל אחת ובכל שלב בחיים.

מוזמנת תמיד להתייעץ איתי,
שלך,